Əmək haqqı:

900 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

İnsan resursları üzrə mütəxəssis


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


•    Ali təhsil;
•    İnsan resurslarının idarəetməsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
•    Yüksək səviyyədə əmək qanunvericiliyi üzrə bilik;
•    MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
•    Yüksək səviyyədə idarəetmə və ünsiyyət bacarığı;
•    Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və işgüzar yazışma;
•    Xarici dil biliyi üstünlükdür.


Namizədə tələblər :


•    İnsan resurslarının idarə edilməsi proseslərinə və əmək münasibətlərinin təşkilinə rəhbərlik etmək;
•    Adekvat kadrların cəlb edilməsi, işə qəbulu və adaptasiyası işini təşkil etmək;
•    Ehtiyat kadr bazasını yaratmaq;
•    Kadr kargüzarlığını təmin etmək, elektron hökumətdə müvafiq əməliyyatları aparmaq;
•    İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
•    İşçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək və aylıq tabelləri hazırlamaq;
•    Performansın idarə olunması sistemini təşkil və təmin etmək;
•    İşçilərin inkişaf və motivasiya proqramlarını hazırlamaq və təşkil etmək;
•    İşçilərin loyallığının artırılması, motivasiyalı işləməsi, qoyulan hədəflərə çatması üçün əlverişli iş şəraitinin qurulmasını təmin etmək;
•    İnsan resurslarının idarə edilməsi sisteminin effektivliyinin artırılması üçün digər ehtiyac olan proqramları və işləri həyata keçirmək;
•    Kadr uçotu və İR üzrə dövri hesabatları hazırlamaq və təqdim etmək;
•    Vəzifəsinə uyğun rəhbərlik tərəfindən verilən digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək.

                                               Son müraciət tarixi : 04.11.2021


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ İnsan resursları üzrə mütəxəssis ” yazaraq aynura.aliyeva.ask@gmail.com ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.



Əmək haqqı:

1000 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

İqtisadçı


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


•    Ali iqtisadi təhsil (maliyyə üzrə beynəlxalq sertifikat sahiblərinə üstünlük veriləcək);
•    İstehsalat sahəsində müvafiq vəzifə üzrə minimum 2 il iş təcürbəsi;
•    Yüksək səviyyədə MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
•    Dəqiqlik və analitik düşüncə qabiliyyəti;
•    Komandada işləmə və ünsiyyət bacarıqları;
•    İdarəetmə bacarıqlarının olması arzuolunandır;
•    Xarici dil biliyi üstünlükdür.


Namizədə tələblər :


•    Büdcə və planlama biznes prosesini idarə etmək və nəzarətdə saxlamaq;
•    Aylıq və illik maliyyə planlaşdırılmasını həyata keçirmək, xərclərin plana uyğun bölüşdürülməsinə nəzarət etmək;
•    İllik və operativ plan layihələrinin tərtibi üçün ilkin məlumatların hazırlanması prosesini təmin etmək;
•    Optimizasiya məqsədi ilə təhlillər aparmaq və hazırlanmış təhlillər əsasında təkliflər vermək;
•    Məhsulların maya dəyərinin kalkulyasiyasını, istehsalat üzrə smeta xərclərinin formalaşdırılmasını, qiymətləndirilmənin aparılmasını təmin etmək; 
•    Aylar üzrə bütün xərclərin büdcə planına və ünvanına uyğun xərclənməsinə nəzarət etmək; 
•    Ay ərzində işlənmiş bütün xərc və gəlirlərin əvvəlki aylarla (ilə) müqayisə etmək,  fərqləri araşdırmaq və müvafiq hesabatlarla rəhbərliyə təqdim etmək;
•    İtkilərin və istehsalatdan kənar xərclərin qarşısının alınması, ehtiyatların üzə çıxarılması və mənbələrin bütün növlərindən daha səmərəli istifadə edilməsi üçün təhlillər əsasında təkliflər hazırlanmaq;
•    Müəssisənin maliyyə vəziyyətinin iqtisadi təhlilini aparmaq, maliyyə vəziyyəti haqqında məlumat və proqnozları hazırlamaq;
•    Dövrü digər maliyyə hesabatlarını hazırlamaq;
•    Vəzifəsinə uyğun rəhbərlik tərəfindən verilən digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək.

                                               

•    İnsan resurslarının idarə edilməsi proseslərinə və əmək münasibətlərinin təşkilinə rəhbərlik etmək;
•    Adekvat kadrların cəlb edilməsi, işə qəbulu və adaptasiyası işini təşkil etmək;
•    Ehtiyat kadr bazasını yaratmaq;
•    Kadr kargüzarlığını təmin etmək, elektron hökumətdə müvafiq əməliyyatları aparmaq;
•    İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
•    İşçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək və aylıq tabelləri hazırlamaq;
•    Performansın idarə olunması sistemini təşkil və təmin etmək;
•    İşçilərin inkişaf və motivasiya proqramlarını hazırlamaq və təşkil etmək;
•    İşçilərin loyallığının artırılması, motivasiyalı işləməsi, qoyulan hədəflərə çatması üçün əlverişli iş şəraitinin qurulmasını təmin etmək;
•    İnsan resurslarının idarə edilməsi sisteminin effektivliyinin artırılması üçün digər ehtiyac olan proqramları və işləri həyata keçirmək;
•    Kadr uçotu və İR üzrə dövri hesabatları hazırlamaq və təqdim etmək;
•    Vəzifəsinə uyğun rəhbərlik tərəfindən verilən digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək.

                                               Son müraciət tarixi : 04.11.2021


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ İqtisadçı ” yazaraq aynura.aliyeva.ask@gmail.com ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.



Əmək haqqı:

1200 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

Maliyyə Planlaması üzrə aparıcı mütəxəssis


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


•    Müvafiq sahə üzrə ali bakalavr və magistr təhsili;
•    Maliyyə-mühasibat işi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
•    Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları üzrə biliklər;
•    Maliyyə-uçot sahəsi ilə əlaqədar mövcud qanunvericiliyi işində tətbiq edə biləcək səviyyədə bilmək;
•    Yüksək səviyyədə Azərbaycan dili biliyi;
•    Xarici dil biliyi (ingilis dili, rus dili biliyi arzuolunandır);
•    Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək və internet resurslarının istifadə bacarığı;
•    1C 8.3 versiyası üzrə bilik və işlətmə bacarığı;
•    Statistik və riyazi biliklər;
•    Analitik təhlil, strateji düşünmə, korporativ idarəetmə və problem həlletmə bacarığı;
•    ACCA, CIMA və digər uyğun beynəlxalq sertifikatlar arzuolunandır.


Namizədə tələblər :


•    Müəssisənin illik büdcə planının, rüblük proqnozlarının və müvafiq balans, mənfəət və zərər, pul hərəkəti hesabatlarının hazırlanması;
•    Pul vəsaitləri üzrə büdcənin tərtib edilməsi, şirkətin üzləşə biləcəyi pul defisiti ilə bağlı maliyyələşmə mənbələrinin müəyyən edilməsi;
•    Müvafiq struktur bölmələrin və törəmə müəssisələrin büdcə planlamasında iştirakı və koordinasiyanı təmin edilməsi;
•    Təqdim edilmiş büdcə və proqnozların təhlili;
•    Büdcənin icrasina mütəmadi nəzarətin həyata keçirilməsi və icra vəziyyətinə dair hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi;
•    Kənarlaşmalar barədə müvafiq struktur bölmələrinin xəbərdar edilməsi və büdcəyə düzəlişlərin həyata keçirilməsi;
•    Büdcə xərclərinin səmərəliliyinin təhlilinin aparilmasi və səmərəliliyinin artırılması üzrə təkliflərin verilməsi;
•    Büdcə gəlirlərinin artırılması üzrə mənbələrin aidiyyəti struktur bölmələrlə müzakirə edilməsi;
•    Şöbənin vəzifələrinə aid edilmiş məsələlər üzrə digər işlər;
•    Müəssisədə tətbiq edilən bütün təlimatlara, qaydalara və sair prosedur və tələblərə riayət etmək.
                                                 Son müraciət tarixi : 28.10.2021


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Maliyyə Planlaması üzrə aparıcı mütəxəssis ” yazaraq hr@ask.gov.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.