Əmək haqqı:

2200 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

Maliyyə təhlili, planlama və hesabatlar şöbəsinin baş mütəxəssisi


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


  • Müəssisənin büdcə planının, proqnozlarının və müvafiq maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
  • Pul vəsaitləri üzrə büdcənin tərtib edilməsi, şirkətin üzləşə biləcəyi pul defisiti ilə bağlı maliyyələşmə mənbələrinin müəyyən edilməsi;
  • Müvafiq struktur bölmələrin və törəmə müəssisələrin büdcə planlamasında iştirak və koordinasiya;
  • Təqdim edilmiş büdcə və proqnozların təhlili;
  • Büdcənin icrasina nəzarətin həyata keçirilməsi və icra vəziyyətinə dair hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Kənarlaşmalar barədə struktur bölmələrinin xəbərdar edilməsi və büdcəyə düzəlişlərin həyata keçirilməsi;
  • Büdcə xərclərinin səmərəliliyinin təhlilinin aparilmasi və səmərəliliyinin artırılması üzrə təkliflərin verilməsi;
  • Büdcə gəlirlərinin artırılması üzrə mənbələrin aidiyyəti struktur bölmələrlə müzakirə edilməsi;
  • Şöbənin vəzifələrinə aid edilmiş məsələlər üzrə digər işlər;
  • Müəssisədə tətbiq edilən bütün təlimatlara, qaydalara və sair prosedur və tələblərə riayət;
  • Cəmiyyət və onun törəmə müəssisələri üzrə Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarına uyğun olaraq maliyyə uçotunu aparılmasını təmin etmək;
  • Maliyyə siyasətini hazırlanmasını əlaqələndirmək, maliyyə siyasətinin müntəzəm olaraq yenilənməsi üçün təkliflər vermək və siyasətin icrasına nəzarəti həyata keçirmək;
  • Cəmiyyət və zəruri olduqda onun törəmə müəssisələri üzrə vahid hesablar planını və ona uyğun olaraq standart müxabirləşmələrin hazırlanmasını təmin etmək;
  • Cəmiyyətin törəmə müəssisələri tərəfindən Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarına uyğun olaraq maliyyə hesabatlarının, o cümlədən Maliyyə vəziyyətinə dair hesabat (Balans hesabatı), Mənfəət və ya zərər və Digər məcmu gəlirlər hesabatı, Pul vəsaitlərinin hərəkətinə dair hesabat, Kapitalda dəyişikliklər barədə hesabat, qeyd və açıqlamaların hazırlanmasına dəstək göstərmək və hesabatların vaxtında təqdim edilməsi;
  • Cəmiyyətin törəmə müəssisələrinin maliyyə və mühasibatlıq strukturlarına maliyyə uçotunun aparılmasında metodiki dəstək göstərmək, o cümlədən gündəlik əməliyyatlar üzrə maliyyə uçotuna dair meydana çıxan problemləri həll etmək və sualları cavablandırmaq;
  • Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarına uyğun olaraq hazırlanan maliyyə hesabatları üzrə maliyyə təhlillərini aparılması, yaranan uyğunsuzluqların aradan qaldırılması;
  • Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarına uyğun olaraq Cəmiyyət konsolidasiya edilmiş illik maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
  • Cəmiyyət və zəruri olduqda onun törəmə müəssisələr üzrə maliyyə hesabatlarının kənar auditi proseslərinin koordinasiyası;
  • Funksional vəzifələrin icrası ilə bağlı 1C 8.3 ERP sisteminin sazlanması, optimizasiyası, məlumatların inteqrasiyası üzrə zəruri texniki və peşəkar dəstəyin verilməsi.

Namizədə tələblər :


  • Müvafiq sahə ilə əlaqəli ali bakalavr təhsili (Magistr, MBA arzu olunandır);
  • Maliyyə uçotu, təhlil və planlama (büdcə və proqnoz) sahəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • 1C 8.3 ERP sistemi üzrə texniki biliklər (konfiqurator, sazlama, kodlaşdırma, sair);
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan dili biliyi; Xarici dil (ingilis, rus) biliyi arzu olunandır;
  • Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək və internet resurslarının istifadə bacarığı;
  • Analitik təhlil, strateji düşünmə və problem həlletmə bacarığı;
  • Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları üzrə biliklər;
  • ACCA, CFA, FMVA, CIMA, CPA və ya bunlara ekvivalent olan digər beynəlxalq sertifikatlar arzu olunandır.                                                                                   Son müraciət tarixi: 06.08.2024-cü il  

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Maliyyə təhlili, planlama və hesabatlar şöbəsinin baş mütəxəssisi ” yazaraq hr@ask.gov.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.



Əmək haqqı:

Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

Korporativ hüquq və müqavilələr şöbəsinin müdiri


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


Vəzifə yerli və beynəlxalq müqavilələrin hazırlanması, yoxlanılması, korporativ idarəetmə standartlarına və qanunvericiliyə uyğun olaraq zəruri sənədlərin hazırlanması və qeydiyyatı prosedurlarını təşkil etmək, nəzarət etmək, müəssisənin fəaliyyəti ilə bağlı hüquqi sorğuların cavablandırılması və hüquqi araşdırmaların aparılmasını, işlərin təşkili və şöbənin fəaliyyətinə nəzarət edilməsini əhatə edir.


Namizədə tələblər :


- Müvafiq sahə 5 ildən az olmayan iş təcrübəsi
- Yerli qanunvericiliyə yüksək səviyyədə bələd olmaq
- Beynəlxalq müqavilələrlə işləmək (müqavilənin hazırlanması, ekspertizası)
- Yerli və beynəlxalq səviyyəli hüquqi araşdırma
- Hüquqi analiz
- Müqavilə menecmenti
- İdarəetmə və işlərə nəzarəetmə bacarıqları
- Kollektivlə iş bacarığı
- Yüksək kommunikasiya bacarıqları (şifahi və yazılı)
- Kommersiya və hüquqi perspektivdən problem həll etmə bacarığı
- Danışıqlar aparmaq bacarığı
- Hüquq üzrə müvafiq bakalavr və magistr dərəcələri
- Mükəmməl səviyyədə İngilis dili bilikləri
- Rus dili biliyi üstünlükdür.

             Son müraciət tarixi: 29.07.2024-cü il 


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Korporativ hüquq və müqavilələr şöbəsinin müdiri ” yazaraq hr@ask.gov.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.