Satınalma, təchizat və logistika şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
Tələb olunan bilik və bacarıqlar :
- Satınalma prosesinin vaxtında, satınalma planına və qanunvericiliyə uyğun olaraq icra edilməsi;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması;
- Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
- Dövlət satınalmalarının vahid internet portalında müvafiq əməliyyatlar aparmaq;
- Tədarükçülərin araşdırılması, əlaqələrin yaradılması;
- Tender iştirakçılarının ilkin siyahısını hazırlamaq. Yeni potensial tender iştirakçılarına dair tələbləri müəyyənləşdirmək;
- Ödəniş sorğuları və ödənişlərə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Rəhbərliyin digər tapşırıqlarının icrası.
Namizədə tələblər :
- Biznes/Menecment/İqtisadiyyat üzrə ali təhsil;
- Satınalma sahəsində müvafiq olaraq 2 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi;
- Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyi üzrə müvafiq biliklər;
- Səlis Azərbaycan dili, İngilis və ya Rus dili bilikləri;
- Araşdırma və analitik bacarıqlar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Məntiqi düşünmə bacarığı;
- ERP sistemi, Word, Excel, Power Point və Outlook proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
- CIPS 3 və ya digər beynəlxalq satınalma sertifikatlarına sahib olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir;
- INCOTERM haqqında məlumatlara sahib olmaq;
- CV-lərin Azərbaycan dilində təqdim edilməsi mütləqdir. Yalnız tələblərə uyğun namizədlər müraciət etsin. Son müraciət tarixi: 30.06.2023-cü il
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Satınalma, təchizat və logistika şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
” yazaraq hr@ask.gov.az
ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət
olunacaqlar.