Əmək haqqı:

1800 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

Satınalma, təchizat və logistika üzrə baş mütəxəssi


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


  • Satınalma prosesinin vaxtında, satınalma planına və qanunvericiliyə uyğun olaraq icra edilməsi;
  • Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
  • Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
  • Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması;
  • Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
  • Dövlət satınalmalarının vahid internet portalında müvafiq əməliyyatlar aparmaq;
  • Tədarükçülərin araşdırılması, əlaqələrin yaradılması;
  • Satınalmalar planı hazırlamaq və onun tətbiqini təmin etmək;
  • Tender iştirakçılarının ilkin siyahısını hazırlamaq. Yeni potensial tender iştirakçılarına dair tələbləri müəyyənləşdirmək;
  • Ödəniş sorğuları və ödənişlərə nəzarətin həyata keçirilməsi;
  • Rəhbərliyin digər tapşırıqlarının icrası.

Namizədə tələblər :


 

  • Biznes/Menecment/İqtisadiyyat üzrə ali təhsil; (magistr təhsili arzuolunandır);
  • Satınalma sahəsində müvafiq olaraq 3 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi;
  • Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyi üzrə mükəmməl biliklər;
  • Səlis Azərbaycan dili, İngilis və ya Rus dili bilikləri;
  • Logistika və anbarların təşkili prinsipləri;
  • Dövlət satınalmalarının vahid internet portalında işləmə təcrübəsi;
  • ERP sistemi, Word, Excel, Power Point və Outlook proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
  • CIPS 4 və ya digər beynəlxalq satınalma sertifikatlarına sahib olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir;
  • INCOTERM ilə işləmək qabiliyyəti.                                                                                                                                                                                                       Son müraciət tarixi: 26.10.2022-ci il 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Satınalma, təchizat və logistika üzrə baş mütəxəssi ” yazaraq hr@ask.gov.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.



Əmək haqqı:

1800 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

Baş mühasib - "ASK Şüşə" MMC


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


.


Namizədə tələblər :


  •   Mühasibat uçotunun müəssisədə təşkilini bilməli;
  •   Milli və beynəlxalq üçot, mülki, maliyyə və vergi qanunvericiliyini bilməli;
  •   Müvafiq ali təhsili, həmçinin əlavə olaraq üçot üzrə peşəkarlığını təsdiq edən sertifikatları olmalıdır;
  •   Sənaye istehsalı sektorunda ən azı 3 il baş mühasib və yaxud baş mühasibin müavini vəzifəsində iş təcrübəsi;
  •   1C8 mühasibatlıq proqramı və MS Office kompüter biliyi;
  •   Məsuliyyətli və intizamlı olmaq;
  •   Biznes etikası qaydalarına riayət etmək və nümunəvi davranış;
  •   Komandada çalışmaq bacarığı;
  •   Vaxtın düzgün planlaşdırılması və tapşırıqların vaxtında icrası;
  •   Dəyişikliklərə çevik reaksiya vermək və tez uyğunlaşmaq.                                                                                                           Son müraciət tarixi: 14.10.2022-ci il 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Baş mühasib - "ASK Şüşə" MMC ” yazaraq hr@ask.gov.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.



Əmək haqqı:

1800 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

Maliyyə planlaması və təhlili şöbəsinin baş mütəxəssisi


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


  •  Müəssisənin illik büdcə planının, rüblük proqnozlarının və müvafiq balans, mənfəət və zərər, pul hərəkəti hesabatlarının hazırlanması
  •  Pul vəsaitləri üzrə büdcənin tərtib edilməsi, şirkətin üzləşə biləcəyi pul defisiti ilə bağlı maliyyələşmə mənbələrinin müəyyən edilməsi
  •  Müvafiq struktur bölmələrin və törəmə müəssisələrin büdcə planlamasında iştirakı və koordinasiyanı təmin edilməsi
  •  Təqdim edilmiş büdcə və proqnozların təhlili
  •  Büdcənin icrasına mütəmadi nəzarətin həyata keçirilməsi və icra vəziyyətinə dair hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
  •  Kənarlaşmalar barədə müvafiq struktur bölmələrinin xəbərdar edilməsi və büdcəyə düzəlişlərin həyata keçirilməsi
  •  Büdcə xərclərinin səmərəliliyinin təhlilinin aparılması və səmərəliliyinin artırılması üzrə təkliflərin verilməsi
  •  Büdcə gəlirlərinin artırılması üzrə mənbələrin aidiyyəti struktur bölmələrlə müzakirə edilməsi
  •  Müəssisədə tətbiq edilən bütün təlimatlara, qaydalara və sair prosedur və tələblərə riayət
  •  Şöbənin vəzifələrinə aid edilmiş məsələlər üzrə digər işlər

Namizədə tələblər :


 

  • Müvafiq sahə ilə əlaqəli ali bakalavr təhsili (Magistr, MBA arzu olunandır);
  • Maliyyə planlaması, büdcə, maliyyə nəzarəti, audit və ya mühasibat sahəsi üzrə 2 il iş təcrübəsi;
  • Maliyyə-uçot sahəsi ilə əlaqədar mövcud qanunvericiliyi işində tətbiq edə biləcək səviyyədə bilmək;
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan dili biliyi;
  • Xarici dil biliyi (ingilis dili, rus dili biliyi arzu olunandır);
  • Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək və internet resurslarının istifadə bacarığı;
  • ERP sistemləri ilə (1C 8.3 versiyası) üzrə bilik və işlətmə bacarığı;
  • Statistik və riyazi biliklər;
  • Analitik təhlil, strateji düşünmə, korporativ idarəetmə və problem həlletmə bacarığı;
  • Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları üzrə biliklər; (MHBS)
  • ACCA, CFA, FMVA, CIMA, CPA və ya bunlara ekvivalent olan digər beynəlxalq sertifikatlar arzu olunandır.                                                                                             Son müraciət tarixi: 09.10.2022-ci il 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Maliyyə planlaması və təhlili şöbəsinin baş mütəxəssisi ” yazaraq hr@ask.gov.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.



Əmək haqqı:

1440-1800 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

Strateji araşdırma və investisiya üzrə mütəxəssis


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


  • Layihələrinin maliyyə modellərinin hazırlanmasında çalışmaq;
  • Hazırlanmış maliyyə modelərinin  yoxlanılması və təhlili;
  • Layihələrin gedişatı, icrasının izlənməsi və vəsaitlərin istifadəsinə nəzarət;
  • Təqdimatların hazırlanması və görüşlərin aparılması;
  • Strateji araşdırmaların aparılması, məlumatlarının toplaması, qiymətləndirməsi, təhlil edilməsi və müvafiq olaraq hesabatların hazırlanması;
  • Strateji planların, inkişaf strategiyalarının yazılmasında dəstək verilməsi, bu sahədə olan innovativ yanaşmaların təklif olunması;
  • Korporasiyayanın portfelinə daxil olan müəssisələr üçün biznes planların hazırlanması;
  • Digər kommersiya ilə əlaqəli məsələlərdə dəstək verilməsi;

Namizədə tələblər :


  • Maliyyə və ya İqtisadiyyat sahəsində ali bakalavr / magistr təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi;
  • Məntiq və analitik düşünmə tərzi, təhlil qabilyyəti, yüksək təqdimat və layihələr üzrə işləmə bacarığı;
  • Beynalxalq maliyyə ixtisaslaşması (məs. ACCA, CIMA) olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir;
  • MS Office proqramlarından (xüsusilə MS Excel) təkmil istifadə bacarığı;
  • Sərbəst Azərbaycan dili, İnglis dili və Rus dili bilikləri.                                                                                                                           Son müraciət tarixi: 14.10.2022-ci il 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Strateji araşdırma və investisiya üzrə mütəxəssis ” yazaraq hr@ask.gov.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.