Əmək haqqı:

1000.00 – 1500.00 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

Maliyyə planlaması və təhlili şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


  • Müəssisənin illik büdcə planının, rüblük proqnozlarının və müvafiq balans, mənfəət və zərər, pul hərəkəti hesabatlarının hazırlanması
  • Pul vəsaitləri üzrə büdcənin tərtib edilməsi, şirkətin üzləşə biləcəyi pul defisiti ilə bağlı maliyyələşmə mənbələrinin müəyyən edilməsi
  • Müvafiq struktur bölmələrin və törəmə müəssisələrin büdcə planlamasında iştirakı və koordinasiyanı təmin edilməsi
  • Təqdim edilmiş büdcə və proqnozların təhlili
  • Büdcənin icrasina mütəmadi nəzarətin həyata keçirilməsi və icra vəziyyətinə dair hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • Kənarlaşmalar barədə müvafiq struktur bölmələrinin xəbərdar edilməsi və büdcəyə düzəlişlərin həyata keçirilməsi
  • Büdcə xərclərinin səmərəliliyinin təhlilinin aparilmasi və səmərəliliyinin artırılması üzrə təkliflərin verilməsi
  • Büdcə gəlirlərinin artırılması üzrə mənbələrin aidiyyəti struktur bölmələrlə müzakirə edilməsi
  • Şöbənin vəzifələrinə aid edilmiş məsələlər üzrə digər işlər
  • Müəssisədə tətbiq edilən bütün təlimatlara, qaydalara və sair prosedur və tələblərə riayət

Namizədə tələblər :


 

  • Müvafiq sahə ilə əlaqəli ali bakalavr təhsili (Magistr, MBA arzu olunandır);
  • Maliyyə planlaması, büdcə, maliyyə nəzarəti, audit və ya mühasibat sahəsi üzrə 2 il iş təcrübəsi;
  • Maliyyə-uçot sahəsi ilə əlaqədar mövcud qanunvericiliyi işində tətbiq edə biləcək səviyyədə bilmək;
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan dili biliyi;
  • Xarici dil biliyi (ingilis dili, rus dili biliyi arzu olunandır);
  • Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək və internet resurslarının istifadə bacarığı;
  • ERP sistemləri ilə (1C 8.3 versiyası) üzrə bilik və işlətmə bacarığı;
  • Statistik və riyazi biliklər;
  • Analitik təhlil, strateji düşünmə, korporativ idarəetmə və problem həlletmə bacarığı;
  • Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları üzrə biliklər; (MHBS)
  • ACCA, CFA, FMVA, CIMA, CPA və ya bunlara ekvivalent olan digər beynəlxalq sertifikatlar arzu olunandır.                                                               Son müraciət tarixi: 07.06.2022-ci il 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Maliyyə planlaması və təhlili şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi ” yazaraq hr@ask.gov.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.



Əmək haqqı:

1000 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

İqtisadçı


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


•    Ali iqtisadi təhsil (maliyyə üzrə beynəlxalq sertifikat sahiblərinə üstünlük veriləcək);
•    İstehsalat sahəsində müvafiq vəzifə üzrə minimum 2 il iş təcürbəsi;
•    Yüksək səviyyədə MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
•    Dəqiqlik və analitik düşüncə qabiliyyəti;
•    Komandada işləmə və ünsiyyət bacarıqları;
•    İdarəetmə bacarıqlarının olması arzuolunandır;
•    Xarici dil biliyi üstünlükdür.


Namizədə tələblər :


•    Büdcə və planlama biznes prosesini idarə etmək və nəzarətdə saxlamaq;
•    Aylıq və illik maliyyə planlaşdırılmasını həyata keçirmək, xərclərin plana uyğun bölüşdürülməsinə nəzarət etmək;
•    İllik və operativ plan layihələrinin tərtibi üçün ilkin məlumatların hazırlanması prosesini təmin etmək;
•    Optimizasiya məqsədi ilə təhlillər aparmaq və hazırlanmış təhlillər əsasında təkliflər vermək;
•    Məhsulların maya dəyərinin kalkulyasiyasını, istehsalat üzrə smeta xərclərinin formalaşdırılmasını, qiymətləndirilmənin aparılmasını təmin etmək; 
•    Aylar üzrə bütün xərclərin büdcə planına və ünvanına uyğun xərclənməsinə nəzarət etmək; 
•    Ay ərzində işlənmiş bütün xərc və gəlirlərin əvvəlki aylarla (ilə) müqayisə etmək,  fərqləri araşdırmaq və müvafiq hesabatlarla rəhbərliyə təqdim etmək;
•    İtkilərin və istehsalatdan kənar xərclərin qarşısının alınması, ehtiyatların üzə çıxarılması və mənbələrin bütün növlərindən daha səmərəli istifadə edilməsi üçün təhlillər əsasında təkliflər hazırlanmaq;
•    Müəssisənin maliyyə vəziyyətinin iqtisadi təhlilini aparmaq, maliyyə vəziyyəti haqqında məlumat və proqnozları hazırlamaq;
•    Dövrü digər maliyyə hesabatlarını hazırlamaq;
•    Vəzifəsinə uyğun rəhbərlik tərəfindən verilən digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək.                                                                            Son müraciət tarixi: 05.06.2022-ci il 

 

                                           


Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ İqtisadçı ” yazaraq aynura.aliyeva.ask@gmail.com ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.



Əmək haqqı:

1400 – 1600 AZN (gross)

Həftəiçi 5 gün

Saat: 0900 - 1800

Satınalma,təchizat və logistika şöbəsinin mütəxəssisi


Tələb olunan bilik və bacarıqlar :


  • Yaş həddi:  25-45;
  • Təhsil: ali hüquq;
  • İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə azı 2 il;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Hüquqi nitq və yazışma qabiliyyəti;
  • Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmalı;
  • Dövlət satınalmalarını tənzimləyən normativ hüquqi aktları bilməli;
  • Azərbaycan Respublikası Mülki Məcəlləsinin müqavilə hüququ və öhdəliklərin icrası müddəalarını bilməli;
  • Gömrük qanunvericiliyi bilmək;
  • dil bilikləri – Azərbaycan dili, rus və ingilis dillərini bilənlərə üstünlük verilir;
  • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı olmalı;
  • 1C ERP sistemindən istifadə qaydalarını bilməli.

Namizədə tələblər :


  • Müqavilələrin nümunələrə uyğun olaraq hazırlanması;
  • Müqavilə nümunələrinə dəyişiklik verilməsinə dair təkliflər hazırlamaq;
  • Satınalma prosedurlarının  “Dövlət satınalmaları haqqında”    Azərbaycan Respublikasının Qanunun tələblərinə uyğun keçirilməsi sahəsində metodiki göstərişlərin verilməsi;
  • Kommersiya şərtlərinin formalaşdırılmasında iştirak edilməsi;
  • Tenderin Əsas Şərtlər Toplusunun, kotirovka sorğusunun və təkliflər sorğusunun dövlət satınalmaları haqqında qanunvericiliyə uyğun olaraq tərtib olunması zamanı satınalma predmetinə aid texniki şərtləri hazırlanmasında iştirak edilməsi;
  • Şöbənin vəzifələrinə aid edilmiş digər funksiyaların icrası.                                                                                                                                     Son müraciət tarixi: 15.05.2022-ci il 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ Satınalma,təchizat və logistika şöbəsinin mütəxəssisi ” yazaraq hr@ask.gov.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.