Tenderə dəvət

2 PTS qoşqularının ehtiyat hissələrinin satınalınması satın alınması ilə əlaqədar

“Azərpambıq ASK” MMC ELEKTRON TENDERƏ DƏVƏT EDİR :

İştirak haqqı: 350 AZN

S/S Malların işlərin və ya xidmətlərin adı Malın və ya məhsulun kodu Təsviri və ya xüsusiyyətləri Ölçü vahidi Həcmi / miqdarı
1 Boru 25.4 mm Boru 25.4 mm m 300
2 Palasa 2mm Palasa 2mm m 300
3 Palasa 3 mm Palasa 3 mm m 325
4 Uqolnik 60 mm Uqolnik 60 mm m 530
5 Uqolnik 30 mm Uqolnik 30 mm m 480
6 Lafet kruqu(2ÖTQ-6 ilə eyni ) Lafet kruqu(2ÖTQ-6 ilə eyni ) ədəd 41
7 Kruqun boltu Kruqun boltu ədəd 518
8 Disk lafet (9,00x16) Disk lafet (9,00x16) ədəd 121
9 Kamer 9.00x16 Kamer 9.00x16 ədəd 248
10 Bolt qayka M12X40mm Bolt qayka M12X40mm ədəd 820
11 Bolt qayka M14X40mm Bolt qayka M14X40mm ədəd 990
12 Lafet oxu (2ÖTQ-6 ilə eyni ) Lafet oxu (2ÖTQ-6 ilə eyni ) ədəd 44
13 Lafet oxuna qayka Lafet oxuna qayka dəst 150
14 Podşipnik 7611 Podşipnik 7611 ədəd 184
15 Podşipnik 7609 Podşipnik 7609 ədəd 192
16 Şpilka lafet(stupitsa) Şpilka lafet(stupitsa) ədəd 620
17 Stupitsa Stupitsa ədəd 88
18 Ressor Ressor ədəd 70
19 Lafet silindiri Lafet silindiri ədəd 75
20 Şlanq 24 1.5m Şlanq 24 1.5m ədəd 391
21 Ştuser 24 Ştuser 24 ədəd 429
22 Yağ kranı 24 Yağ kranı 24 ədəd 174
23 Otrajatel üçkünc Otrajatel üçkünc ədəd 253
24 Podfarnik Podfarnik ədəd 249
25 Podfarnik üçün dəst kabel Podfarnik üçün dəst kabel dəst 167
26 Qoşqu ön Qoşqu ön dəst 8

 

Müsabiqə Dövlət Satınalmalarının Vahid İnternet Portalı vasitəsi ilə həyata keçirilir. Maraqlanan şəxslər müsabiqə haqqında ətraflı məlumat əldə etmək üçün www.etender.gov.az keçidindən istifadə etməlidir. Müsabiqənin əsas şərtlər toplusunu əldə etmək üçün “asan ödəniş” vasitəsilə iştirak haqqını ödəyərək tenderdə iştirak edə bilərsiniz.

(Əlaqələndirici şəxs Samir Rüstəmov, telefon +994555001790 ve ya samir.rustamov@azercotton.com) vasitəsilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  2. Tender təklifi dəyərinin 1% -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  6. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  7. İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması barədə məlumat;;
  8. Malların mənşə ölkəsini (mənşə sertifikatı), keyfiyyət və uyğunluğunu təsdiq edən sənəd;
  9. İddiaçının son 1 (bir) illik analoji iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi işlər və müqavilələr barədə məlumatlar;

Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2022-07-28 saat 16:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə 2022-08-05 saat 16:00 qədər, www.etender.gov.az ünvanına təqdim etməlidirlər.
İddiaçıların təklifləri 2022-08-08 saat 16:00 tarixində www.etender.gov.az ünvanında açılacaqdır.

TENDER KOMİSSİYASI