Tenderə dəvət

2022-ci il üçün Mətbəə və çap məhsullarınınnın satın alınması satın alınması ilə əlaqədar

“ASK” ASC ELEKTRON TENDERƏ DƏVƏT EDİR :

İştirak haqqı: 100 AZN

S/S Malların işlərin və ya xidmətlərin adı Malın və ya məhsulun kodu Təsviri və ya xüsusiyyətləri Ölçü vahidi Həcmi / miqdarı
1 Əmr blankı kağız: açıq sarı rəngdə, üzəri naxışlı, 120 qr. (250 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 500
2 Rəsmi blank (nömrəli) kağız: açıq sarı rəngdə, üzəri naxışlı, 120 qr. (500 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 2500
3 Qovluq ölçü: 220 mm x 300 mm, kağız: parlaq mat, 350 qr., logolu və çibli (50 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 300
4 Zərf A4 logolu (250 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 1500
5 Zərf A5 logolu (250 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 1500
6 Zərf A3 logolu ədəd 50
7 Diplomat zərf logolu (250 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 500
8 A4 jurnal qeydiyyat üçün bərk cildlənmiş, 100 vərəqli (1 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 9
9 Sertifikat üçün kağız elit kağız, A4, 250 qr., üstü rəngli çap (4 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 75
10 Bayram təbrikləri üçün açıqca ölçü: eni 200 mm, uzunluğu 270 mm, uzunluğu mərkəzdən qatlanır və üzərində logo çapı (rəngli və qabarıq), 285 qr., içərisi: 190 mm x 125 mm ölçüdə 2 ədəd açıq gümüşü rəngdə kağız yapışdırılır, hər ikisi rəngli çaplı, hər təbrik üçün yeni dizayn işi (80 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 850
11 Bayram təbrikləri üçün zərf ölçü: 210 mm x 150 mm, 285 qr, üzərində rəngli logo (80 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 850
12 Hesab faktura blankı kağız: açıq sarı rəngdə, üzəri naxışlı, 120 qr. (100 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 300
13 Vizitka mat təbaşirli kağız, 330 qr. (100 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 4000
14 Dəftər A5 spirallı, parlaq, 80 vərəq, uz - 250 qr parlaq, iç - 120 qr, arxa - 300 qr., üzərində qara fonda rəngli logo (25 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 100
15 Masaüstü bayraq paslanmaz dəmir altlıq ilə birlikdə “ASK” ASC-nin loqolu bayrağı və dövlət bayrağı (ikili şəkildə), (1 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 30
16 Ajanda A4 loqolu (qızılı) və dəri üzlüklü, üzlüyün rəngi ağ və ya qara olacaq (1 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 30
17 Ajanda A5 loqolu (qızılı) və dəri üzlüklü, üzlüyün rəngi qara olacaq (1 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 40
18 Məlumat Kataloqu Xüsusi dizayna uyğun, A4, (54 səhifə), kataloqun üz qabığı 300 qr, içərisinin vərəqləri 200 qr, yumşaq cildləmə (50 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 100
19 Karton paket ölçü: 350 mm x 480 mm, kağız: 290 qr., üzərində qızılı logo (50 ədəd tirajla sifariş olunacaq) ədəd 100

 

Müsabiqə Dövlət Satınalmalarının Vahid İnternet Portalı vasitəsi ilə həyata keçirilir. Maraqlanan şəxslər müsabiqə haqqında ətraflı məlumat əldə etmək üçün www.etender.gov.az keçidindən istifadə etməlidir. Müsabiqənin əsas şərtlər toplusunu əldə etmək üçün “asan ödəniş” vasitəsilə iştirak haqqını ödəyərək tenderdə iştirak edə bilərsiniz.

(Əlaqələndirici şəxs Fərid Mahmudov, telefon +994772771106 ve ya farid.mahmudov@ask.gov.az) vasitəsilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  2. Tender təklifi dəyərinin 1% -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  6. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  7. . İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (arayı;
  8. İddiaçının son 3 (üç) illik anoloji iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi işlər və müqavilələr barədə məlumatlar;
  9. Tələb olunan işlərin yerinə yetirilməsi üçün maddi-texniki bazası haqqında məlumat;
  10. İddiaçının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə sənəd;
  11. İddiaçının satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd;
  12. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd;

Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2021-12-16 saat 10:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə 2021-12-24 saat 17:00 qədər, DÖVLƏT SATINALMALARI PORTALI VASİTƏSİLƏ ünvanına təqdim etməlidirlər.
İddiaçıların təklifləri 2021-12-27 saat 10:00 tarixində www.etender.gov.az ünvanında açılacaqdır.

TENDER KOMİSSİYASI