Tenderə dəvət

Dartıb düzləndirmə və soyuq yayma xəttləri üçün tələb olunan müxtəlif vallar, 25 ton Metal Silisium və 25 ton Magnezium, PTM Kranı üçün 2 ədəd Nasos yığımı dəsti satın alınması ilə əlaqədar

“Azəralüminium” MMC AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR :

Tender 3 lot üzrə keçirilir:

lot1 Dartıb düzləndirmə və soyuq yayma xəttləri üçün tələb olunan müxtəlif vallar ədəd 300 AZN
lot2 25 ton Metal Silisium və 25 ton Magnezium ədəd 200 AZN
lot3 PTM Kranı üçün 2 ədəd Nasos yığımı dəsti ədəd 200 AZN

 
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Gəncə, Yevlax şossesi, 53
(Əlaqələndirici şəxs Mabudov Elçin, telefon +994502656048 ve ya tenders@azeraluminium.com) ünvanından ala bilərlər.

Hesab AZ36IBAZ40040019446110810255
VÖEN 1305481501
Bank “Azərbaycan Beynəlxalq Bankı “Gəncə filialı
Kodu  509352
VÖEN 9900001881
M/H AZ03NABZ01350100000000002944
S.W.İ.F.T İBAZAZ2X

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 11.03.2019 saat 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 27.03.2019 saat 17:00 qədər, Gəncə, Yevlax Şossesi, 53 ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 28.03.2019 saat 11:00 tarixində Gəncə, Yevlax Şossesi, 53 ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI