Tenderə dəvət

MTZ-1221 markalı traktorların ehtiyat hissələrinin satın alınması ilə əlaqədar

“Azərpambıq ASK” MMC AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR :

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

lot1 MTZ-1221 markalı traktorların ehtiyat hissələrinin satın alınması 1 ədəd 1000 AZN

 
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təqdim etsinlər.
(Əlaqələndirici şəxs Elçin Hüseynov, telefon +994555005112 ve ya elchin.huseynov@azercotton.com) ünvanından ala bilərlər.

Hesab AZ85IBAZ38040019446129089201
VÖEN 1305532271
Bank “Azərbaycan Beynəlxalq Bankı ASC Abşeron filialı
Kodu  805539
VÖEN 9900001881
M/H AZ03NABZ01350100000000002944
S.W.İ.F.T İBAZAZ2X

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış
  6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  8. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  10. "İddiaçı"ların İstehsalçıların adından məhsulun zəmanətli satışına hüququ olduğunu təsdiq edən
  11. Zəmanət müddəti bitənədək müvafiq sahələr üzrə servis xidmətləri göstərə biləcək peşəkar və sertifikatlı kadr ehtiyatının qulluğu sübut edən aidiyyəti sənədlər
  12. Təqdim olunan malların keyfiyyətlərinə 6 ay ərzində zəmanət
  13. “İddiaçı”nın son 3 illik iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi cari işlər və müqavilələr barədə məlumatlar.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 07.04.2020 saat 14:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 15.04.2020 saat 12:00 qədər, etender.gov.az saytında ünvanına təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 16.04.2020 saat 14:00 tarixində etender.gov.az saytında ünvanında açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

TENDER KOMİSSİYASI